Klacht: actie vershouddozen

op 02 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

De actie op zich is prima. Echter de beschikbaarheid van de producten
en laat te wensen over. AH Nieuw Vennep zaterdag1/10 onvoldoende
variatie (alleen kleinste model nog beschikbaar) Rest v/d modellen niet beschikbaar. Zou zondagmorgen 2/10 zou er nog een nieuwe lading komen. Vervolgens was de mededeling dat rond 01:30 uur nog aanlevering
zou plaats vinden. Tussentijd nog AH Sassenheim en Lisse bezocht. Lisse had nog de grootste maat en de aller kleinste. En daar 2x de grootste en 1×2 x de aller kleinste meegenomen. Sassenheim had niets meer. Vervolgens nog Hoofddorp bezocht. Deze had eveneens nietsmeer. Dit terwijl er t/m vandaag nog de zegels worden uitgegeven. Blijf nu nog met 2
volle spaarkaarten zitten. Verder is het bij de meeste acties zo geregeld dat men nog minstens 1 week na beëindiging van de actie de spaarkaarten voor de desbetreffende goederen kan inleveren. Ik vindt deze actie dan ook uiterst slecht geregisseerd !!!!!!

Als de desbetreffende goederen alsnog ter beschikking komen tegen inlevering v/d spaarkaarten. Danwel dat men de overgebleven spaarkaarten bij de eerst volgende actie kunnen worden ingewisseld
als volle spaarkaarten voor de dan desbetreffende actie.
Met excuses van AH

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ruud van eck