Klacht: actie mobile airco

op 27 mei 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vanmorgen stond ik al om 8.45 voor de deur in het filiaal van Oud-Beijerland. Ik wilde graag een mobiele airco uit de folder kopen.
Voor mij stonden nog 2 klanten die er ook graag 1 wilde kopen. Toen de deur om 9 uur open ging, vroeg een klant voor mij direct waar de airco’s te vinden waren. De medewerkster gaf aan dat we ze konden vinden aan het einde van het middelste pad. Helaas waren daar geen airco’s te vinden alleen maar ventilators. Daarna aan een andere medewerker gevraagd en die gaf aan dat er maar 1 binnengekomen was en zij er ook niet meer heeft mogen bestellen. Ze hoopte dat er donderdag nog 1 bij de vracht zou zitten. Dit is een belachelijke situatie. Ook voor de medewerksters is dit heel onprettig. Nee dit blijkt maar weer, het beste zoeken voor de klant is er niet bij bij de action. Het gaat daar alleen om de euro’s. Ik ben nu direct besloten om NIETS meer te kopen bij de action. Andere winkels gaan er door kapot. Die ga ik steunen!

Als er meer aan de klant wordt gedacht en aanbiedingen voldoende op voorraad zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]