Mijn Klacht:
Ik heb eind augustus, begin september een fiets voor de verjaardag van mijn dochter besteld, Toen ik na betaling na 2 weken nog niks hoorde ging ik naar de site om contact te zoeken maar zag ineens allemaal slechte reviews met de zelfde klachten. Na mailen hoorde ik niks. Ik heb toen dmv van een officieel formulier afgezien van de koop, binnen de wettelijke termijn. Ook hier hoorde ik niks op. Ook telefonisch waren ze al die tijd niet bereikbaar. Ineens na een aantal weken regelmatig proberen werd er ineens wel opgenomen. Situatie uitgelegd, mij werd beloofd dat ik meteen een mail zou krijgen over terug storten bedrag en binnen 10 dagen zou het geld terug gestort zijn, Ik had even goede hoop maar we zijn inmiddels weer weken verder en geen bericht, geld of iemand te bereiken en zowel telefoon als site uit de lucht.
Gewenste Oplossing:
Als ik het aankoop bedrag terug ontvangen heb, zoals afgesproken.