Klacht: Fiets niet geleverd

op 03 maart 2018 over Actie-fiets.nl in de categorie Internetshops - Fietsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al vijf weken op mijn bestelde en betaalde fiets. Bedrijf is moeilijk te bereiken, geeft valse beloftes en reageert niet of nauwelijks op mail. Twee keer is een datum van levering toe gezegd door Jeroen van klantenservice, met de belofte track and trace nummer door te geven. Dit is ook niet gedaan en fiets is niet geleverd. Via marktplaats ben ik bij deze webwinkel terecht gekomen en na aangifte te hebben gedaan van oplichting, zijn zij niet meer op marktplaats te vinden. Tevens wordt je op hun site actiefiets.nl opeens doorgelinkt naar koopjefiets.nl, dit is ook na aangifte te hebben gedaan. Via info@koopjefiets.nl heb ik weer een mail gestuurd, maar deze mail komt direct terug als mail delivery subsystem. Ook zijn op hun site opeens de levertijden veranderd van 10 dagen, naar 10 tot 15 dagen. De aangifte bij politie loopt en rechtsbijstand heeft de zaak in behandeling.

Gewenste Oplossing:

Wanneer fiets geleverd wordt

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique Rijgersberg