Klacht: Fiets kapot geleverd en niet compleet

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 januari een damesfiets met transport rek besteld, drie weken later eindelijk de fiets ontvangen, na 5 telefoontjes.
De fiets werd geleverd zonder transportrek, die zou later komen met een ander transportbedrijf? Een onderdeel van de kettingkast was stuk bij levering, direct contact opgenomen en foto’s per mail gestuurd.

Elke week daarna contact gehad, waar het onderdeel bleef en waar het transportrek bleef. Vorige week aangegeven dat ik het geld retour wilde voor het transportrek, wat nog steeds niet geleverd was. Dit zou einde van de week op mijn rekening staan.
Vandaag 12 maart 2018 wederom gebeld, geen geld gestort (smoesjes over 30 dagen de tijd hebben) en geen onderdeel van de kettingkast binnen (ook hier smoesjes van 30 dagen de tijd).
Nu aangegeven dat ik hiervan aangifte ga doen. Gevraagd werd waarvan? Nou misleiding (de afgelopen 6 weken) en diefstal ( je hebt mijn geld en ik maar een deel van de goederen).

Hier werd laconiek op gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Op dit moment nog nergens over.

Alle klachten die gemeld zijn door johandorrestijn@gmail.com