Klacht: actie claims word niet gehonoreerd

marco van Vulpen op 11 december 2021 over Sony in de categorie Electronica Merken

Wij hebben een tv gekocht bij de Mediamarkt in de cashback actie.

Nu krijgen wij geen geld terug omdat we namelijk iets uit de verpakking hadden moeten knippen?

We hebben de tv en de aankoopbon, dat zou toch voldoende moeten zijn? Al een aantal weken gemaild en uitgelegd. En elke keer krijg ik terug dat ze de claim niet honoreren omdat ik het serienummer uit de verpakking moet knippen?! Die heb ik dus niet meer, een foto van het serie op de tv, die ondertussen hangt, en de aankoopbon is niet voldoende?!?!

Daar komt nog bovenop dat ze naast de cashback een tegoed aanbieden van 150,- voor de playstation. |Toen ik dat wilde activeren, kreeg ik de melding dat alle bonnen op waren?) Wat een slechte actie zeg!

Gewoon de cachback uitbetalen, en de tegoed voor de playstation ook beschikbaar maken

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marco van Vulpen