Klacht: Achteruitgang AH winkel Duiven door aanstellen nieuwe manager

op 14 januari 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Sinds er in de AH in Duiven een nieuwe manager is aangesteld is de winkel enorm achteruit gegaan. Veel producten niet te krijgen, verkeerde producten in verkeerde schappen, rommelige schappen, koeling frisdranken is al maanden kapot, blikjes waarop staat gekoeld staan gewoon in de schap maar je betaald er wel extra voor. Met regelmaat producten overdatum of er zit een sticker op met 35% korting maar het product ziet er niet meer uit. U zou zelf eens langs moeten gaan en kijken hoe het er voor staat. Hoor heel veel klachten van consumenten die ondertussen naar andere supermarkt zijn gegaan. ook het personeel klacht. Gaat om manager Jan Willem Uwland

Alles wat hier boven staat opgelost is. En neem van mij aan het is een rommeltje enzullen veel klanten wegblijven hierdoor

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen_hoving@live.nl