Mijn Klacht:
Sinds er in de AH in Duiven een nieuwe manager is aangesteld is de winkel enorm achteruit gegaan. Veel producten niet te krijgen, verkeerde producten in verkeerde schappen, rommelige schappen, koeling frisdranken is al maanden kapot, blikjes waarop staat gekoeld staan gewoon in de schap maar je betaald er wel extra voor. Met regelmaat producten overdatum of er zit een sticker op met 35% korting maar het product ziet er niet meer uit. U zou zelf eens langs moeten gaan en kijken hoe het er voor staat. Hoor heel veel klachten van consumenten die ondertussen naar andere supermarkt zijn gegaan. ook het personeel klacht. Gaat om manager Jan Willem Uwland
Gewenste Oplossing:
Alles wat hier boven staat opgelost is. En neem van mij aan het is een rommeltje enzullen veel klanten wegblijven hierdoor


