Klacht: Achterstand betaling maar niet op de hoogte gebracht

op 08 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik vind het heel raar en heel vervelend dat ik niet op de hoogte gebracht word dat er een betalings achterstand is! Er is vanaf t begin van de betalingen niks afgeschreven maar dat kwam om dat de club omgezet moest worden in basic fit. Geen echt duidelijke uitleg over hoe wat en wanneer wel…ik dacht dat t goed ging.. tot op vandaag dat ik zag dat er maar 1x ipv 2x 19.99 afgeschreven is.. heel vervelend dat ik dus nu een achterstand heb en dat ik nu in 1 x drie mnd moet gaan pinnen om te kunnen gaan sporten!

Is handig als klanten op de hoogte gebracht worden dat er met de betaling iets fout gaat!!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 08 september 2016 om 11:03 geantwoord

Beste Sanne,

Bedankt voor je bericht.

Alle incasso's gingen ook goed. Dit is de eerste keer dat het niet lukt. Wellicht hebben wij niet de juiste gegevens van jou. Dit kan jij controleren en eventueel laten aanpassen op de club zelf.

Het bedrag zal inderdaad per pin op de club voldaan moeten worden. Hierna gaan wij weer incasseren.

Ik wens je nog een fijne dag.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne261280