Klacht: Achterstallige betaling maar wel betaald

op 28 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een mail en een brief gekregen waarin staat dat ik nog een bedrag moet betalen van mijn maandfactuur. Ik heb dit al gedaan voor de uiterste datum. Ik heb nu al een aantal keer gemaild en gebeld maar nog steeds geen goede oplossing. Ik heb nu twee keer dat bedrag betaald om extra kosten te voorkomen en ander gezeur. Maar ik vind het belachelijk, ook dat de klantenservice niet goed helpt. Dit is de eerste keer dat ik ontevreden ben!

Gewenste Oplossing:

Ik heb het bedrag dus twee keer betaald, ik zou het een keer terug willen en dat het wordt opgelost dat er niet meer staat dat ik nog niet betaald heb, want dat heb ik wel. Ook mag de klantenservice wel sneller reageren en met echte oplossingen komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lstokman