Klacht: Achteraf verzendkosten berekend – niet reageren op vragen

op 16 december 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik plaatste een bestelling bij Bonprix. Daarbij vulde ik een code in voor gratis verzending. De verzendkosten verdwenen. Maar toen ik de orderbevestiging kreeg, stonden er toch weer verzendkosten bij.
Hierop heb ik de klantenservice van Bonprix gemaild met mijn klacht. Hierop werd gereageerd met de vraag welke kortingscode ik gebruikt heb. Hierop heb ik de betreffende code doorgegeven. Waarna er geen enkele reactie meer kwam. Na 2 reminders kreeg ik uiteindelijk twee weken later wéér de vraag welke kortingscode ik heb gebruikt. Dus ik gaf nogmaals de code door. En wederom reageren ze niet. Wat een respectloze manier om met klanten om te gaan. Om problemen met eventuele extra kosten van incassobureau’s te voorkomen heb ik de verzendkosten betaald, maar het is wel de laatste keer geweest dat ik bij Bonprix hebt besteld. Een bedrijf wat misleidend bezig is en niet reageert op klachten gun ik geen klandizie.

Ik zou graag zien dat Bonprix de verzendkosten crediteert, en een verklaring wat de reden is dat ze zo met klanten omgaan.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 16 december 2017 om 15:24 geantwoord

Beste mevrouw Giesen, bedankt voor uw bestelling bij bonprix. Het spijt ons te horen dat uw kortingsode niet heeft gewerkt. Wanneer u deze aan ons doorgeeft via sociale.netwerken@service-bonprix.nl zetten wij dezelfde dag een terugbetaling van de verzendkosten voor u klaar, indien het een geldige code betreft. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. M. Giesen