Klacht: Achteraf €30 meer moeten betalen…

op 15 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Begin deze maand heb ik een bestelling geplaatst bij H&M. Er was dat weekend een actie met 20% extra korting op sale-artikelen. In mijn winkelmandje had ik een bestelwaarde van €376,82, met een totale korting van €272,20. Dit bracht mij op een totale bestelling van €109,61 (inclusief verzendkosten). Binnen hetzelfde uur ontving ik echter een factuur met een bedrag van €140,01!
Gelijk gebeld en ik kreeg te horen dat ik de producten voor dezelfde prijs kon krijgen als waarvoor ik ze besteld had, mits ik dit kon bewijzen. Zo gezegd, zo gedaan.. Toevallig had ik screenshots van alle producten die ik besteld had, omdat ik deze aan mijn moeder via Whatsapp wou laten zien. Deze heb ik dan ook naar de klantenservice gemaild als bewijs van de bestelprijzen.
Helaas krijg ik van hen een teleurstellend antwoord, ‘de bestelbevestiging is onjuist en de factuur klopt’.
Ter compensatie hoef ik bij de volgende bestelling geen verzendkosten te betalen.
€4,99 gecompenseerd in plaats van de ruim €30! Vind dit uiteraard onvoorstelbaar. Onjuist geïnformeerd en een compensatie die veel te laag is.

Mijn tevredenheid is pas bereikt wanneer ik een nieuwe factuur krijg van €109,61.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Romy15