Klacht: achteraf betalen

op 08 juli 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft KLARNA. Gekozen voor achteraf betalen bij herenmodehuis Schulte. Een zeer betrouwbaar en net bedrijf. Klant heeft 30 dagen tijd om te bezichtigen en te betalen/retourneren. Na 2 dagen en nog géén artikel te hebben ontvangen (Dit is normaal, leverancier heeft tijd nodig om alles te verwerken) wordt een overzicht/aanmaning gestuurd door KLARNA voor betaling binnen 14 dagen, met een beoordelings periode waar 2 dagen in mindering zijn gebracht. Op dit moment nog geen artikel ontvangen. Dit is geen incident maar structureel, is mijn ervaring. ik ben van plan een andere leverancier te zoeken hoewel zij correct zijn geweest, tot nu toe. Klarna is debet voor mijn voornemen.

Gewenste Oplossing:

Als bovenstaande voorval(len) worden opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 08 juli 2016 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer van Oosten,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik telefonisch contact met u opgenomen.

In ons telefoongesprek heeft u duidelijk aangegeven waarom u de klacht heeft geplaatst. Wij zullen dit intern oppakken.

Ik wil u graag bedanken voor de feedback, uw tijd en het aangename gesprek.

Ik wens u alvast een prettig weekend.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Maart van O