Klacht: Hebben het geld terug gestort

Laurens Seger op 15 oktober 2019 over Achmea in de categorie Zorgverzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ACHMEA heeft mij niet op de hoogte gebracht. Nu hebben ze deze incasso syncasso er bij gehaald en dit hebben ze naar dit incasso gemaild. om hun gelijk te krijgen (In uw betaalbewijzen is te zien dat Centraal Beheer het bedrag
retourneerde, omdat u verkeerd betaalde.) Maar wat is er verkeerd betaald? Nu hebben ze het bedrag van € 26,90 verhoogd naar € 75 echt schandalig dat je zo als mens behandeld word . Maar heb al vaker op tv gezien dat incasso’s het niet zo nauw nemen met de schulden van mensen en dat ze mensen liever verder in de schulden steken dan dat ze eerst is gaan vragen wat er aan de hand is om er samen uit te komen maar dat is ook bij syncasso niet het geval. Echt schandalig van zowel van ACHMEA ALS VAN syncasso dat ze dit doen.

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden dat ze is wat meer respect tonen voor mensen die het al moeilijk hebben . Maar ze moeten mensen niet dieper in de schulden steken die al in de schulden zitten. Maar zo als bekend hebben ze daar maling aan. Ik wil van ACHMEA eerst is weten waarom en wat er nu fout is gegaan en waarom ze wel syncasso mailen met dit bericht (In uw betaalbewijzen is te zien dat Centraal Beheer het bedrag retourneerde) en mij hier niet op de hoogte van hebben gebracht?

Reactie van de melder van de klacht Laurens Seger

2 jaren geleden - Schandalig dat ACHMEA niet wil reageren op mijn vraag waarom zij het bedrag van € 26,90 terug hebben geboekt naar mijn rekening. En vervolgens schakelen ze wel deze incasso bureau in syncasso , Waar ik een dreig mail van heb gekregen dat ik € 75 moet betalen terwijl ik € 26,90 heb betaald aan ACHMEA en wat ik al eerder heb gezegd heeft ACHMEA dit bedrag zonder tekst en uitleg weer terug geboekt naar mijn rekening. Ik verwacht van ACHMEA uitleg over deze terug storting daar heb ik recht op. En de kosten die syncasso wilt hebben van mij gaan ze maar bij ACHMEA terug halen. ACHMEA laat het nu afweten nu ik om tekst en uitleg vraag waar ik recht op heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laurens Seger