Klacht: Het niet door willen voeren van opzegging

marusja op 18 december 2013 over Achmea Vitale in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Achmea Health Center Ridderkerk heb ik begin dit jaar een flex abonnement afgesloten voor een termijn van 3 maanden. Deze heb ik bij inschrijving ook direct opgezegd gezien ik voor een bepaalde tijd in Ridderkerk zou wonen. Volgens de dame achter de balie was alles in orde.
Bij mijn eerste bezoek heb ik een afspraak gemaakt bij de personal trainer voor de woensdag daarop. Op de afgesproken tijd aangekomen wist deze meneer van niks. Volgens hem stond de afspraak pas voor de volgende week. Ik zou niet goed geluisterd hebben. Erg raar gezien ik die woensdag daarop niet eens tijd zou hebben gehad. Omdat dit gesprek nogal kleinerend eraan toe ging heb ik bij het verlaten van de sportschool direct mijn sleutel ingeleverd. Ik had namelijk geen zin bij een sportschool te komen waar afspraken op deze manier worden afgehandeld.
Gezien deze twee punten zou je verwachten dat het abonnement is stopgezet, helaas is niet minder waar. Er word nog steeds maandelijks afgeschreven. Ik heb in september gebeld. Toen is mij verteld dat ik een brief moest sturen. Deze is verzonden, helaas zonder resultaat. In oktober nogmaals gebeld word er weer gevraagd naar een brief. Dit mal persoonlijk afgegeven en nog altijd geen resultaat.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht een directe opzegging met teruggave van de te veel betaalde contributie, gezien ik wel degelijk op tijd heb opgezegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Achmea Vitale

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Achmea Vitale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door