Klacht: accu besteld pas na een maand geleverd slecht ingepakt

op 03 mei 2015 over accukorting.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb een accu voor een Dell latitude d420 besteld die nog niet geleverd is. Ik zoek als ik in ga op een onbekende aanbieder altijd even de politie site na of deze aanbieder soms geregistreerd staat. Dat is niet het geval.

Ik heb inmiddels wat vage mailtjes ontvangen van hetzelfde caliber als hier ook al eens werd gemeld. Heb Paypal procedure opgestart en heb leverancier gesommeerd binnen 5 dagen te leveren anders geldt terug.

Accu 6-5-2015 net geleverd, maar heb deze weer ongeopend laten terugsturen. Zit slecht ingepakt en niet in de orginele verpakking. Ik heb inmiddels mijn geld teruggevraagd.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over accukorting.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over accukorting.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht franklind

5 jaren geleden - Uiteindelijk na het opwaarderen van een klacht bij Paypal naar een claim, door tussenkomst van Paypal mijn geld terug gekregen. Ik ga dus niets meer bestellen bij deze electronica club, waardeloos!

Alle klachten die gemeld zijn door franklind