Klacht: Accu snel leeg, en trapt door als mijn gewone versnelling op 7 staat bij even kracht zetten.

op 02 augustus 2017 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Wij wonen in Zoetermeer. Hebben de fietsen voor een korte vakantie meegenomen naar Friesland.. Als ik in de stand 6 motor aandrijving fiets is de accu na ongeveer 60 kilometer te hebben gereden bijna leeg. De accu van mijn vrouw haar fiets niet. Terwijl wij dezelfde afstand hebben gefietst En als ik met de gewone versnelling schakel in stand 7 trapt de fiets door. Het is net of hij een paar tanden van de ketting doorschiet. En hoor dan een raar geluid. Het opladen van de accu hebben wij precies zo gedaan wat de monteur heeft gezegd toen hij de fietsen leverde .Dus ik ben niet zo tevreden . Met vriendelijke groet W,Dumerniet.

Als de mankementen die ik heb beschreven worden verholpen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 16 augustus 2017 om 08:14 geantwoord