Klacht: account/inloggen/antwoord-nooit

op 30 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Goedendag,

Deze mail een maand geleden gestuurd en ik krijg gewoon GEEN reactie!

Nu stuur ik deze mail naar een ander Mail adres en hoop dat ik in ieder geval een antwoord krijg en weer kan inloggen met m’n eigen account!

Zie nu bij het programma kassa op tv dat ik blijkbaar niet de enige ben die problemen heeft met H&M!

(Even opstartproblemen met een nieuwe app is begrijpelijk maar

dit gaat wel erg lang en vervelend duren.

Aan H&M,

Nu toch maar een iets uitgebreidere mail in de hoop dat ik antwoord krijg en er een oplossing komt!

Ik begrijp dat jullie het druk hebben en standaard mails daarover sturen maar baal er wel van dat ik vervolgens helemaal geen antwoord krijg.

Sinds het begin dat h&m online ging ben ik vaste klant…al heel wat jaren dus.

De laatste tijd gaat er zichtbaar van alles mis; ik kan niet meer inloggen, geen nieuw wachtwoord aanvragen, kortingscodes die ik niet kan bijvoegen…..geen antwoord via m’n mail…ook

enkele keren contact gehad via de telefoon (steeds langer dan 20 minuten wachten) en samen met de telefoniste proberen in te loggen….dat lukte een keer en meteen de belofte om een speciale kortingscode van 10% plus gratis verzending (zie bijlage) gekregen en naar m’n email gestuurd. (deze code zou onbeperkt geldig zou zijn)

Meteen proberen en weer een bestelling proberen te plaatsen, maar helaas. …weer dezelfde problemen.

Nog steeds niet kunnen in loggen op m’n account!

Zelfs toen ik iets wilde omruilen voor een andere maat… blijkt niet meer te kunnen!……eerst alles retour sturen (plus 0.99 en verzendkosten 4.95) en vervolgens opnieuw een bestelling plaatsen….(weer extra verzendkosten) Dit inmiddels via m’n dochters account gedaan!

Hartelijke groet,

Josette van Raamt

In ieder geval graag een keer antwoord en dat ik weer kan inloggen op m'n account plus kortingscode kan gebruiken!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door josvraamt