Klacht: Account word niet gedeblokkeerd

op 06 juli 2012 over Sony in de categorie Electronica Merken

Ik heb per ongeluk voor 92,95 uitbreidingen voor Battlefield 3 gekocht via Playstation Network. Mijn vader wist van niks dus heeft hij het geld teruggezet op zijn bankrekening. Vervolgens werd mijn account geblokkeerd. De klantenservice van Playstation Network zei dat ik mijn account kon terug krijgen door het bedrag te betalen. Dat heb ik gedaan, ik heb 2 psn credit cards gekocht van 50 euro per stuk (dus samen 100 euro). De klantenservice zei dat ze het geld binnen hadden gekregen en hadden verwerkt. Na een paar weken was het account nog niet online dus stuurde ik weer een mailtje. Nu moest ik kopieën van de identiteitsbewijzen van mij en mijn vader opsturen en er moest ook een account worden aangemaakt voor mijn vader terwijl hij niks doet op een playstation. Dat had ik gedaan. Na meer dan een maand had ik nog geen antwoord gekregen. Ze zeiden dat ik het nog een keer moest opsturen, omdat ze het niet binnen hadden gekregen. Toen ik dat voor de tweede keer had opgestuurd, hadden ze het na nog een hele lange tijd nog niet binnen gekregen en zeiden ze dat ik me aan geen van de regels hield. Nu ben ik er al maanden mee bezig terwijl ik al lang betaald had en aan alle vragen had voldaan.

Dat ze niet zo moeilijk en raar doen en mij niet zo verschrikkelijk lang laten wachten en mijn account onmiddellijk deblokkeren!

Alle klachten die gemeld zijn door Samhannink