Klacht: account geheel geblokkeerd

op 19 mei 2016 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een creditcard genomen voor mijn betalingen in ponden ivm mijn hotels en betalingen aan Engelse firma’s.
Er staat bijna 450 Engelse Pond op deze card en ik MOET betalen anders kan ik mijn werkzaamheden niet uitvoeren.
Ik heb een kopie van mijn paspoort via mail gestuurd zoals gevraagd en hoor maar niks terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer bij mijn account kan en weer kan betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over skrill

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over skrill nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel van der Horst