Klacht: account geblokkeerd

op 10 mei 2016 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

Skrill heeft mijn account geblockeerd omdat ik volgens hun het limiet overschreden heb.

onderstaande heb ik van de site gekopieerd… ik heb transacties tot 800 euro gehad dus skrill belooft dingen die ze simpelweg niet na komen.

*You can use your account to send or receive up to EUR 2500.00 before we are required to verify your details.*

*Your identity will be verified automatically. No action is required on your part.*

*If we require further information, our Customer Service Team will get in touch with you.*

Nou heb ik in februari iets soortgelijks gehad met skrill daarbij werd ook mijn account geblokkeer.. vele mails verstuurd (net als nu) en pas NA 15 dagen waren mijn documenten goedgekeurd . dus id, bankpas en post met adres.

nu moet ik weer een foto sturen van mijn id, omdat ik volgens skrill mijn limiet overschreden heb, wat dus niet klopt..
ik ben al een paar dagen aan het mailen, maar ik krijg GEEN ENKELE reactie..

sorry hoor, maar ik vind dit dus echt niet kunnen, en al helemaal niet als ik alle andere klachten lees… word hier echt een beetje boos van..

zo n groot wereldwijd bedrijf.. die gewoon zn klanten naait!!!!
om te janken vind ik het… eigenlijk vind ik het heel wat anders maar als ik me dusdanig uitdruk op het net zoals ik momenteel nu in real life doe.. zal mijn klacht vast niet serieus genomen worden….

dat skrill doet wat hij zegt wat skrill vermeld op de site
dus dat mijn account goedgekeurd word en ik bij mijn centen kan.

en zichzelf verbeterd in de toekomst, dit kan gewoon niet... bij een amateuristisch bedrijf maar skrill kom op?? dit kan niet..

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over skrill

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over skrill nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sazde