Klacht: account

op 26 april 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 april 2016 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Erve,

Dank u wel voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat het niet lukt om een account aan te maken. Wij hebben uw gegevens erbij gepakt en zien dat u al een account had met een ander e-mailadres. Wij hebben dit voor u aangepast. U heeft een e-mail van ons ontvangen om uw nieuwe e-mailadres te bevestigen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door karel van erve