Mijn Klacht:
Op 10 juli 2023 bestelden wij een Xiaomi-stofzuiger bij Blokker, geleverd door AccessMarketNL/ PhoneMarket.nl . In juli ontdekten we een defect en namen we contact op met Blokker en AccessMarketNL/ PhoneMarketNL, die bevestigden dat de reparatie onder garantie viel. We stuurden de stofzuiger op, vertrouwend op een snelle en correcte afhandeling.
Op 29 juli 2024 werd de stofzuiger door hen ontvangen.
Toen begon het gedoe. Geen updates, geen antwoorden op onze e-mails. We bleven herhaaldelijk vragen om de status, maar kregen geen enkele reactie. Pas na contact met Blokker op 10 september werd er weer een lijntje uitgezet naar @accessmarketnl /PhoneMarketNL
Elke keer werden we met vage beloften aan het lijntje gehouden.
Hij wordt zo snel mogelijk gerepareerd.
Nog een paar dagen geduld.
We werken eraan.
Nu, ruim 7 maanden later, hebben we nog steeds geen stofzuiger en geen geld terug
Bijna dagelijks bellen we en krijgen we te horen dat als het binnen enkele dagen niet lukt, we ons geld terugkrijgen. Dit wordt nu al wéken gezegd, maar er gebeurt niks.
Een stofzuiger van €1259 kwijt en totaal geen hulp van AccessMarketNL/PhoneMarketNL
Gewenste Oplossing:
GELD TERUG
