Klacht: Absurde rekening door niet werkende Youfone app

op 19 september 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Details
DE KLACHT
Na meerdere verkeerde rekeningen die Youfone elke keer goed probeert te praten nu de zoveelste gehad
Mijn dochter had belminuten en internet gespaard voordat ze op vakantie ging.
Op vakantie heb ik dagelijks in de gaten gehouden of ze niet buiten d’r bundel ging.
Dat ging gelukkig helemaal goed todat we van Italie naar Zwitserland gingen tijdens onze terugreis, boem u heeft u bel en data plafond bereikt u kunt niet meer bellen en op internet.
Boem €135,- even later boem €150,- en weer later €163,-
Na een week een mail u heeft 80% van u belplafond bereikt Huh wat gaat hier fout een week daarvoor had ik 100% bereikt.
Zoveelste keer dus en uit coulance hoef ik dan niet €163,- te betalen maar €148,-
Ze zijn heel goed in mailtjes sturen dat je in het buitenland gewoon je telefoon kan gebruiken maar als je dan gaat klagen over een idioot hoge rekening is het antwoord, ja maar meneer u kunt in het buitenland niet bijhouden wat u verbruikt.
Dus Youfone ga zo door pure top ik weet in ieder geval dat ik alles ga doen wat in mijn macht ligt om jullie intense slechte service en mafia praktijken naar buiten te brengen

Beter voorstel tot tegemoetkoming rekening
Per direct boeteloze opzegging

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 september 2017 om 10:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Larssiento