Mijn Klacht:
Een goed voorbeeld: AH geraspte kaas voordeelverpakking 300gr. Nog geen 2 jaar geleden eu 2,09. Opeens de prijs binnen 1,5 jaar naar eu 2,99. Eind december 2018 eu 3,09. Januari 2019, met btw-verhoging als dekmantel, eu 3,37. Deze week (begin maart 2019) van de ene op de andere dag eu 3,69. Meer dan 20% in amper 2 maanden. Ik durf te wedden dat deze prijsverhogingen niet naar de producenten gaan. AH staat er tenslotte om bekend niet alleen hun klanten af te zetten maar ook hun toeleveranciers. De geraspte kaas is niet het enige wat fabelhaftig hoger geprijsd is. Dient slechts ter illustratie. Ik ben wel klaar met bedrijven die de mens alleen maar zien als achterlijk consumentenvee wat zoveel mogelijk uitgemolken moet worden. De Albert Heijn mag zich diep schamen en ik denk dat de grondlegger zich in zijn graf om draait.
¨het alledaagse betaalbaar, het bijzonder bereikbaar¨
Gewenste Oplossing:
Over de AH ben ik pas tevreden als ze de prijzen weer normaliseren, de godvergeten pin-only kassa´s weghalen en de bonus akties stoppen op brood.

