Klacht: Absurd reparatiebedrag

op 24 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb mijn telefoon recent laten ophalen door Samsung (Dynafix). Hiervan heb ik een prijsopgave ontvangen, maar hier ben ik het absoluut niet mee eens.
Ik heb de telefoon opgestuurd voor 3 redenen.

Nummer 1: Een roze streep door het scherm. Dit is een redelijk vaak voorkomend probleem onder Galaxy s7 (edge) telefoons. Dit is een fabricagefout, en zou dus onder GARANTIE moeten vallen.

Nummer 2: Een oplaadpoort die niet goed werkt. Niks geks mee gedaan, werkte opeens niet meer goed. Ik neem aan dat dit wederom onder de GARANTIE valt.

Nummer 3: Een gebroken achterkant. Dit valt natuurlijk NIET onder GARANTIE. Dit snap ik en ik wil hier best voor betalen, maar 420 euro is belachelijk!

Nummer 1 & 2 vallen onder de garantie van het toestel, alleen nummer 3 niet!
Ik heb al meerdere malen contact gehad met beide Samsung en Dynafix, maar deze houden stug vast aan de 420 euro..

Samsung klantenservice zei dat ik bij Dynafix moest zijn. Dynafix ontweek stug mijn argumenten en stuurde me een bijna standaard antwoord terug. Daarna Samsung weer gebeld; ze konden niks voor me doen en kwamen met een slap argument aan waarom mijn telefoon voor 420 euro moest worden gerepareerd..

Graag zou ik een aanpassing van de prijsopgave tegemoet zien, met alleen de reparatiekosten voor de achterkant.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RLT_XT