Klacht: Absurd gedrag van steward

op 29 augustus 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Ik zou niet snel een klacht melden als het niet zo totaal ongepast en agressief gedrag was gisteren aan boord van vlucht EZY4567 van Berlijn naar Amsterdam van 19.30. Zijn naam is Scott. Tijdens de safety instructies kletste ik met mijn geliefde op fluisterende toon, waarop Scott woedend werd, met zijn gezicht héél dicht voor het mijne ging hangen en me met vuurspuwende ogen dreigde dat hij me uit het vliegtuig kon laten zetten.. We zaten op rij 1 en dus nam hij bij het opstijgen tegenover mij. Vanuit zijn stoel bleef hij me met priemende blik aankijken, zeer onbeschoft en onbehoorlijk voor iemand die in feite dienst moet verlenen. Toen ik zei dat ik zijn blik ongepast en vervelend vond, zei hij dat hij de passagiers vanuit veiligheidsoverwegingen in de gaten moest houden, wat duidelijk nergens op sloeg, aangezien hij alleen woedend en arrogant naar mij keek. Ik voel me echt heel naar bejegend. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.

Als deze Scott zijn excuses aanbiedt. Ik was gisteren zo boos dat ik het liefst wilde dat hij ontslagen zou worden (wat me overigens voor EasyJet geen gemis lijkt), maar zo wil ik niet zijn. Een serieuze reprimande aan zijn adres en verontschuldigen aan mij lijken me wel het minste.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PassagierK