Klacht: Tot tweemaal toe niet geleverd wat ik bestelde

op 20 januari 2020 over ABOUT YOU in de categorie Mode

Tot tweemaal toe wordt niet geleverd wat ik online op AboutYou bestelde. Ik bestelde een zwarte broek met taille-breedtemaat 30, lengtemaat 36… terwijl telkens een taille 30 lengte 30 werd geleverd.
Ik heb het product tweemaal geretourneerd. En ik heb ook tweemaal gebeld naar het bedrijf. De eerste keer verontschuldigde men zich voor de vergissing en werd aangeraden het te retourneren. De tweede keer vermeldde ik uitdrukkelijk dat ik al tot tweemaal toe niet krijg wat ik besteld had en werd ik droogweg aangeraden het te retourneren en niet opnieuw te bestellen het daarbij te laten… als je ‘t mij vraagt niet bepaald een klantvriendelijke oplossing.
Dat het product, dixit de telefoniste, “bijna niet meer voorradig“ is, doet voor mij niet terzake. Bijna is niet geheel niet voorradig en zelfs al is het uitgeput, dan nog rechtvaardigt dat niet dat de klant dan maar een verkeerd product wordt toegezonden.
Los van de extra last die ik hierbij ondervond (3x extra naar het postkantoor mogen lopen dan initieel verwacht), ben ik ook ontgoocheld in de weinig tot niet oplossingsgerichte reactie van AboutYou.

Als ik de broek in de juiste bestelde maat ontvang enof een faire compensatie voor het geleden ongemak.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ABOUT YOU

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ABOUT YOU nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tplanckaert