Klacht: retour div artikelen maar niet volledig bedrag

op 14 juli 2019 over ABOUT YOU in de categorie Mode

2 bestellingen geplaatst. .Per bestelling 3 artikelen gekocht. Bij 1 bestelling zijn alle 3 artikelen geretourneerd en heb ik voor alle 3 spullen mijn geld in 1 keer teruggestort gekregen. Bij de andere bestelling zijn er 2 artikelen geretourneerd waarvan 1 als geretourneerd staat en uitbetaald is en de ander niet. Diverse mails gestuurd en gebeld. About you zegt dat ze per artikel retourneren en dat ik geduld moet hebben want ze hebben een termijn van 14 dagen. Waarom kan bij de 1e retourzending wel alles in 1 keer tegelijk teruggestort worden en bij de 2e bestelling niet. Dalijk gaat men ook nog zeggen dat er niet 2 zwemshorts in de verpakking retour zaten maar 1

Voor het feit dat ze reclame maken op tv en ze promoten dat ze geld terugstorten vind ik dit niet tof. Dit gaat om een bedrag van 44,90. Ben teleurgesteld en ik denk niet dat ik na dit nog wat bij ze zal bestellen. Ik moet gewoon bedelen en teveel met ze bezig zijn voor een retour bedrag.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ABOUT YOU

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ABOUT YOU nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1969suriname