Klacht: Pakket nog steeds niet ontvangen

op 07 januari 2019 over ABOUT YOU in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27-12-18 kleding besteld en betaald. Vervolgens een track en trace nummer gekregen. Afgelopen week geeft de app aan , dat het pakket is geleverd. Echter, bij postnl zit de zending nog niet in het sorteerproces, pakket is enkel aangemeld. De klantenservice gebeld, automatisch bandje dat je door drukte een mail moet sturen. De verbinding wordt vervolgens automatisch verbroken…Mail gestuurd, automatische ontvangstbevestiging en de dag daarop een automatische ‘ we zijn je niet vergeten mail’. Echter, tot nu toe niks ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het pakket binnen een week door mij is ontvangen. Zo niet, dan het betaalde bedrag per omgaande
terugstorten.

Reactie van de melder van de klacht Flora Smeets

1 jaar geleden - Pakket is bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door Flora Smeets