Klacht: Artikel niet ontvangen, 0 reactie van About You

M.L.S. op 28 mei 2024 over ABOUT YOU in de categorie Mode

Op 15-05 heb ik een bestelling geplaatst bij About You, welke ik op 17-05 ontvangen heb. Echter ontbreekt er een artikel, dit heb ik direct bij de klantenservice gemeld op 17-05. Ik heb hier geen reactie op gekregen. Vervolgens heb ik na geen reactie een rechtsverklaring ingevuld en ondertekend voor het niet ontvangen artikel en deze aan About You verzonden op 21-05. We zijn inmiddels een week verder en ik heb nog steeds helemaal niets vernomen van About You. Ik heb ook een melding gemaakt bij Klarna.

Ik wil dat ze het niet ontvangen artikel crediteren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ABOUT YOU

Reactie van de melder van de klacht M.L.S.

3 weken geleden - Op 15-05 een bestelling geplaatst bij About You en deze op 17-05 ontvangen. Echter ontbrak er 1 artikel, hierover heb ik meteen een melding gemaakt bij About You, hier kreeg ik 0 reactie op. Uiteindelijk heb ik op 21-05 een rechtsverklaring verzonden voor het niet ontvangen artikel, ook hier 0 reactie op vanuit About You. Enkele dagen geleden een klacht ingediend op Klacht.nl, zojuist kreeg ik een e-mail dat About You deze niet in behandeling neemt. Vandaag een klacht ingediend bij Klarna, en maar weer afwachten. Slechte zaak van About You, ik bestel er niet meer.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ABOUT YOU nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.L.S.