Klacht: Abonnementskosten na opzeggen toch betalen??

op 20 maart 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben al sinds januari 2015 jammer genoeg klant bij Tele2 (TV/Internet). Altijd problemen en slechte bereikbaarheid klantenservice.
Uiteindelijk overgestapt naar KPN (vandaag officieel). Ik had al eerder met Tele2 gebeld omtrent de voorwaarden mbt het opzeggen. Aangezien ik al ruim 2 jaar klant ben, zou het geen probleem zijn en geldt er slechts een opzegtermijn van 1 maand. Dat is mij verteld door de klantenservice.
Krijg ik vandaag (niet eerder, niet bij de opzegging maar nu pas) – op de officiële overstapdatum – een mail van Tele2 dat ik nog wel de resterende abonnementskosten moet betalen tot en met januari 2018!!?? HOEZO? Net gebeld en nu zeggen ze omdat ik in mijn eerste contract een wijziging heb aangebracht afgelopen januari 2017, ik hen die kosten verschuldigd ben aangezien het opnieuw om een nieuw jaarcontract gaat! Dit is mij niet eerder verteld anders had ik nooit de overstap naar KPN nu al gepland. De kosten bedragen namelijk ruim 360 euro!!
Wederom een sterk staaltje van slechte service van Tele2.
Nogmaals, ik ben al klant sinds 2015, ja ik heb een wijziging aangebracht ik mijn eerste abonnement (sneller internet) in januari 2017, maar niemand heeft mij verteld dat dit inhoudt dat er dus een nieuw jaarcontract ingaat.

Ik ga hier absoluut niet mee akkoord! Indien nodig, schakel ik een advocaat in.

Kwijtschelding van het bedrag ad 361 eu danwel een andere passende oplossing van Tele2.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Reactie van de melder van de klacht cindycsl

1 maand geleden - Graag een reactie Tele2!!

Reactie van de melder van de klacht cindycsl

1 maand geleden - Dank Robin van Klacht.nl!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cindycsl