Klacht: Abonnementsdienst IZETV onterecht afgesloten. Vodafone zegt eigen schuld.

op 06 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin dit jaar toen ik onderweg was naar mijn werk hoorde ik opeens een biep in mijn zak. Door de haast om op tijd op mijn werk te komen gaf ik niet gelijk gehoor aan het biepje.

Toen ik in de trein zat keek ik op mijn telefoon en had ik een sms ontvangen. Het biepje was waarschijnlijk van een advertentie of iets dergelijks wat in mijn broekzak of jaszak is aangeklikt.

Ik was zonder dat ik er bewust van was aangemeld voor een abonnementsdienst van 5 euro p/w. Ik schrok hier enorm van en heb per direct de klantenservice van Vodafone gebeld om te melden dat dit niet de bedoeling was en dat ik dit zo snel mogelijk wilde stoppen en dat ik niet van plan was hier voor te gaan betalen. De mevrouw van Vodafone stelde mij gerust en dat ze hier meteen een melding van zou maken en indien er geld af zou gaan ik dit terug zou kunnen krijgen via een klachten formulier die zij ook meteen voor mij had ingevuld.

Echter was dit niet het geval en is er rond de 50 euro bijgekomen aan extra kosten vanwege de afgesloten dienst. Ik was hier niet blij mee en belde Vodafone en ze zouden een onderzoek gaan starten. Tot mij verbazing kreeg ik te horen dat ik mijn geld niet terug krijg en dat ik doelbewust het abonnement heb afgesloten wat dus absoluut niet het geval is. De dienst is uiteindelijk nog eens 2 maanden doorgelopen, terwijl ik dacht dat dit na mijn eerste telefoontje al opgelost was, maar niets was minder waar.

Vodafone geeft aan dat IZETV bewijs heeft geleverd en dat hier mee de zak is afgesloten. Met andere woorden zeggen ze dat ik alles bij elkaar heb gelogen.

Ik had echt hogere verwachtingen van Vodafone qua klantenservice maar deze is echt super slecht en de medewerkers zijn nog een super onbeleefd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug voor de dienst die onterecht is afgeloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Julianisboos