Klacht: Abonnementen van familie verhoeven/klomp

op 28 mei 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

Wij mijn man en ik hebben altijd een abonnement gehad .twee jaar geleden deden wij dat via maand betaling, maar dat ging fout op de bank en kregen wij een incasso buro op ons dak. maar dat was zo opgelost. het volgende jaar kochten wij een jaar abonnement met de verstand houding dat we het jaar er op weer per maand konden betalen. wij kregen ook een brief met daar in dat we per maand konden betalen en kregen dan ook een kado kaart er bij. Dus wij naar de efteling om onze kaarten te verlengen met maand betaling , maar tot onze stome verbazing ging dit niet .Omdat het een keer is fout gegaan en zijn daar over erg boos . Al jaren een abonnement en nooit problemen en dan dit .Wij zijn er ontdaan hier over wel al jaren ons geld uitgeven aan de efteling maar als het een keer fout gaat zijn jullie niet thuis om dit op te lossen en dat voor zon groot bedrijf .

Wij zouden het zeer op prijs stellen als wij als nog een abonnement konden afsluiten per maand wij doen dan de betalingen via onze anderen bank en zal ik er goed op letten dat het er elke maand zal worden af geschreven . Wij zouden dan zeer blij zijn en weer kunnen genieten van de efteling , want wij zijn niet in staat om het in een keer te betalen.

met zeer vriendelijke groet
familie Verhoeven /klomp

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hariette en Henri