Klacht: Abonnement zonder een werkende telefoon

op 21 december 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb al een abonnement bij Vodafone vanaf september 2010. In april 2012 heb ik mijn abonnement verlengd met 2 jaar en een nieuw toestel de Iphone 4S. Helaas ( door eigen schuld ) heeft deze telefoon waterschade opgelopen. Hij reageerde hier na helemaal niet meer. Ik heb toen de Klantenservice van Vodafone gebeld wat ik kan doen. Hun advies was langs een Vodafone winkel te gaan want daar is alleen een monteur aanwezig. Ik heb de desbetreffende in de winkel uitgelegd dat ik een Iphone heb met waterschade. Het antwoord was ” ja niets aan te doen ” er werd niet eens gevraagd of zij het toestel even konden zien. Ik vind dat alleen al een belabberde service, ongeacht of deze gemaakt kan worden of niet. Ik heb mijn telefoon toen weggebracht om te kijken of deze elders is te reparen, helaas. Nu komt het er op neer dat Vodafone mij zegt met andere woorden.. Pech, maar je betaald je abonnement nog door ( waar het toestel die dus stuk is ook in is verrekkend ) tot juli 2014! Ik heb dus een oude telefoon, die ik ook nog zelf moest aanschaven, met een abonnement van een Iphone 4S tot en met Juli 2014. Ik kan geen korting krijgen op een nieuw toestel, of een aanbod om opnieuw 2 jaar aan te gaan met een nieuw toestel wordt ook niet geaccepteerd. Ik vindt dat wanneer een klant netjes elke maand een redelijk hoog bedrag betaald al meer als 2 jaar er enige service verleend kan worden. Of er nou iets is gebeurt zonder of met eigen toe doen. En als ik het zo lees doen ze ook niets als een toetsel door hun toe doen niet werkende is. Ik ben ZEER ontevreden en ga mijn klacht tevens indienen bij Kassa en Radar.

Ik zie graag dat Vodafone mij een nieuw toestel geeft waar ik gerust een nieuwe contractsduur voor wil aangaan. Komt er geen passende oplossing zal mijn klacht op vele websites te lezen zijn en is Vodafone nog een klant kwijt!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 22 januari 2013 om 10:23 geantwoord

Vodafone heeft de klant per e-mail op de hoogte gesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door 0655141310