Klacht: abonnement wijziging niet correct factuur

op 03 juni 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik ben een klant bij KPN sinds maart/april 2020. Sindsdien is het alleen ellende en in het verleden ook in 2005 een klant geweest en ook alleen ellende. Zij komen hun afspraken niet na terwijl ze zeggen continu dat het geregeld zou worden zelfs met een bevestiging brief erbij. Zo mens hebben wel bewijs dat er contact is geweest. Ook is telefonisch de enige manier van contact, zo kan geen bewijs opsturen van een bevestiging email dat het contract is gewijzigd. Ik heb twee keer gebeld over het feit dat ik minder wil gaan betalen omdat ik een paar dingen in mijn abonnement niet gebruikt al sinds de start van mijn abonnement in maart 2020. Dat was geen probleem en zou geregeld worden. Op hun site geven ze aan dat u kan uw abonnement producten aan en uit zitten als u het niet gebruikt. Ik zou 75 euro betalen in plaats van 110 euro. Dat was als in zomer 2020 gebeurt. Nogmaals gebeld in oktober dat het blijkbaar niet geregeld was en zouden dit keer goed komen. Ik heb een bevestiging dat het geregeld was in oktober 2020. Vervolgen is dat niet het geval en worden nog steed het total bedrag afgeschreven. Ik wil met terugwerkende kracht mijn geld terug van wat ik niet gebruikt. Ik heb alles teruggestuurd wat teruggestuurd moest worden met brief en track and trace what wel ontvangen was maar geen contact is opgenomen om dat te bevestigen. Ik vindt het slechte zaak van KPN en ze naaien hun klanten continu zonder gevolg. Ik zie dezelfde klachten voorbijkomen en er worden noks gedaan. Geen tik op de vingers of boetes waardoor KPN blijven dezelfde fouten maken. Graag een oplossing.

bevestiging brief van KPN

Geachte mevrouw Motter,

Bedankt voor uw wijziging. Hierbij bevestigen wij welke extra dienst(en) u hebt gewijzigd:

De volgende diensten zijn verwijderd

– BelOnbeperkt Altijd

– FRITZ!Box

– Tech Desk icm FRITZ!Box

– Vast telefoonnummer

Ingangsdatum van uw wijziging
U hebt ons gevraagd om een dienst te verwijderen uit uw abonnement op 13 oktober 2020.

Overzicht totale kosten
Een overzicht van uw producten en totale kosten is bijgevoegd als bijlage.

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

Vind uw antwoord

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Met vriendelijke groeten
B Motter

KPN(klantnummer: 9079101615)
Ik ben tevreden als mijn abonnement worden aangepast van 110 euro naar 75 euro per maand en dat met terugwerkende kracht het geld terugbetaald gaat worden van wat ik niet gebruiken.

Alvast bedankt!

B. Motter

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B Motter