Klacht: abonnement wijziging

op 26 september 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

abonnement is gewijzigd maar niet door mij , medewerker wil het niet terug draaien ondanks mijn bel verleden waar ik nog niet de helft van mijn belminuten opmaak.

Gewenste Oplossing:

als het abonnement terug gedraaid is naar het het 250 min /1000mb voor 10euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 27 september 2016 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jilastra