Klacht: Abonnement wijzigen

op 15 september 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb al een aantal maanden een contract bij Simpel lopen met onbeperkt bellen, sms’en en 1000 mb internet voor een tientje per maand. Aangezien 1000 mb toch net iets te krap is wil ik graag mijn mb’s verhogen naar 2000 mb. Dit abonnement bestaat en wordt op de site van simpel aangeboden voor 15 euro. Echter als ik via MijnSimpel mijn contract wil wijzigen staat dat dit 17,50 gaat kosten. Hierop heb ik de klantenservice gebeld en deze mevrouw zei mij dat de ”aanbieding” van 15 euro alleen voor nieuwe klanten geldig is. Ronduit belachelijk aangezien deze zogenaamde ”aanbieding” al sinds 2015 loopt en de einddatum van de actie steeds weer verlengd wordt. Je kan het inmiddels wel gewoon een standaardtarief noemen. Al met al is het bij geen enkele provider een probleem om je abonnement te verhogen, maar bij Simpel vragen ze hier dus 2.50 extra voor! Zodra mijn contract is afgelopen stap ik gelijk weer over naar mijn oude provider.

Mijn abonnement wijzigen naar 2000 mb, onbeperkt bellen/smsen voor 15 euro.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 15 september 2016 om 09:31 geantwoord

Beste meneer Pilon,

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend om te lezen dat u het er niet mee eens bent dat de actie alleen geldt voor nieuwe klanten en klanten die kunnen verlengen.

Ik wil uw melding graag in behandeling nemen. Ik wil u daarom vragen om uw melding en uw klantgegevens te sturen naar vragen@simpel.nl.
Zodra uw melding binnen is, kunnen wij deze in behandeling nemen.

Laura

Simpel

Heeft op 22 september 2016 om 11:43 geantwoord

Ik heb geen oplossing aangeboden gekregen. Enkel een standaard mailtje die totaal NIET in gaat op de klacht. Jammer dat het zo moet, want ik weet uit ervaring dat het bij andere providers wel mogelijk is om klantvriendelijk/klantgericht te zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen823