Klacht: abonnement Vrouw Glossy

op 22 september 2016 over Telegraaf Aanbiedingen in de categorie Deal-Sites

Ik heb een jaar geleden een abonnement op Vrouw Glossy afgesloten met de voorwaarde dat het abonnement automatisch na dat jaar zou stoppen. Nu kreeg ik echter toch weer een rekening en omdat ik niet betaald heb, kreeg ik een aanmaning van een incassobureau. Ik heb de Telegraaf gemaild dat ik de rekening niet wilde betalen omdat het abonnement automatisch stopte. Op de mail kreeg ik als antwoord dat ze me zouden bellen wanneer ik het abonnement kon stopzetten, Ik heb geantwoord dat ze niet hoefden te bellen omdat ik er vanuit ging dat het abonnement al gestopt was. Ik heb daarop geen antwoord meer gehad, maar wel de aanmaning.

Ik ben tevreden wanneer de rekening/aanmaning wordt ingetrokken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf Aanbiedingen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf Aanbiedingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf Aanbiedingen

Heeft op 27 september 2016 om 10:55 geantwoord

Beste mevrouw de Vries,

Wij vinden het erg vervelend te lezen dat uw abonnement niet stop is gezet.

Helaas kunnen wij u niet verder helpen. Wij zijn van de Telegraaf Aanbiedingen/GroupDeal, wij verzorgen de dagaanbiedingen op de website en in de krant.

Voor vragen over abonnementen adviseren u direct contact op te nemen met de Telegraaf Abonneeservice: 088-8248242

Met vriendelijke groeten,
Team Telegraaf Aanbiedingen

Alle klachten die gemeld zijn door Josedev