Klacht: Abonnement verhoging

op 02 juli 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn twee kinderen hebben een maand trajectkaart voor Goor-Hengelo, verbijsterd ben ik nu Syntus het tarief voor dit traject met 50% verhoogd. Als justificatie wordt aangegeven dat door heel twente gereisd kan worden . Zij hebben dat niet nodig omdat ze alleen naar Hengelo moeten. Deze prijsstijging is ongehoord, schandalig. Afschaffen die hap..

Gewenste Oplossing:

Tarief verhoging per 1-7-2017 terugdraaien

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Julius johannes