Klacht: abonnement opzeggen

op 26 maart 2013 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben zeer ontevreden over de diensten en services van simple en wil per direct mijn huidige abonnement opzeggen.

Ik kan mijn telefoonabbonement niet aan melden en heb daarom nog nooit gebruik kunnen maken van mijn pre-payed kaart
Ik kan niet inloggen om wijzigingen door te geven en als ik een inlog wachtwoord ontvang kan ik geen nieuw wachtwoord ingeven.
Ik kan niet telefonisch mijn abonnement opzeggen dat moet schriftelijk en via de post en niet via mail.
Ik kan geen eindafrekening ontvangen.
etc

Gewenste Oplossing:

Ik wordt
Graag ontvang ik een bevestigging van mijn opzegging en indien ik kosten moet betalen een eindafrekening.
Ik wil zo snel mogelijk geen contact meer met deze provider. Met vriendelijke groet,

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 26 maart 2013 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

klant is telefonisch benaderd waarna een oplossing overeengekomen is: abonnement wordt per direct beëindigd zonder afkoopsom

Alle klachten die gemeld zijn door feenstraflyer