Klacht: “Abonnement” op puzzelbrein

op 08 september 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Ik ben agressief benaderd door puzzelbrein. Puzzelbrein claimt een overeenkomst te hebben voor een halfjaarabonnement en heeft een factuur bestuur van € 75,30. Ik heb geen abonnement genomen en zal de factuur niet betalen.

Ik ben tevreden als Puzzelbrein haar agressieve verkoopmethoden staakt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

8 maanden geleden - Geachte heer, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is reeds stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 21 september 2017 om 14:56 geantwoord

Abonnement was reeds stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jan.abercrombie@gmail.com