Klacht: “Abonnement ” op Puzzelbrein

op 15 september 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 juli werd ik gebeld door een dame over een gratis te ontvangen puzzelboek van Puzzelbrein. Ik dacht meteen aan mijn 92 jarige oma die nog graag puzzelt. Ikzelf heb niets met puzzelen. De mevrouw ratelt vervolgens een verhaaltje af, waarvan ik nog wel verstond dat ik na ontvangst van het gratis exemplaar, 2 weken de tijd had om te beslissen of ik een abonnement wilde. Dat gratis exemplaar heb ik nooit ontvangen. Op 12 september jl. krijg ik het tweede exemplaar van in totaal 7 stuks, vergezelt van een factuur van 75,30 euro. Stilzwijgend is het abonnement ingegaan. Het eerste exemplaar heb ik overigens ook nooit ontvangen. Op 13 september jl. heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice van Puzzelbrein met deze vermelding en dat ik geen abonnement heb afgesloten en er ook geen wil. Tevens heb ik diezelfde dag het puzzelboek retour gestuurd. Op 14 juli jl. heb ik een mail van hen terug gekregen inclusief de gespreksopname. Hierop is duidelijk het “geratel”van de dame te horen en het abonnementsbedrag is nauwelijks te verstaan. Tevens werd mij in deze mail ingewreven dat ik een betalingsverplichting heb.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als het abonnement en mijn betalingsverplichting worden ingetrokken. En dat dit bedrijf stopt met mensen op deze manier te misleiden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

3 maanden geleden - Geachte heerVarion, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 21 september 2017 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer Varion,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door D. Varion