Klacht: Abonnement/ nummerbehoud

op 21 mei 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Begin april heb ik in Dordrecht een nieuw abonnement afgesloten bij Tele 2. Mijn huidige abonnement bij KPN loopt 5 juli af. Ook had ik gevraagd om nr.behoud. Drie weken geleden werd ik gebeld door Tele 2 dat het nummer behoud niet mogelijk was. Bleek dat uw medewerker een fout had gemaakt en mijn huidige nummer niet goed had overgenomen. Ook is het abonnement bij Tele 2 nu al ingegaan terwijl dit pas op 5 juli in moet gaan. Ik heb met beide providers contact gehad en de fout is te herstellen door jullie. Alleen Dordrecht kan ik telefonisch niet bekijken en in Papendrecht doen ze hier moeilijk over en adviseren mij om dit formulier in te vullen en naar jullie toe te sturen. Ik hoop dat jullie dit z.s.m voor mij op willen lossen.

Ik ben tevreden als u hierover contact met mij opneemt en het abonnement bij Tele 2 stop zet t/m 5 juli en dat hier geen kosten aan verbonden zijn voor mij. En dat ik mijn huidige nummer kan behouden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. C. den Ouden