Klacht: Abonnement niet om gevraagd!!

op 07 augustus 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Goedemiddag,

Ik ben een tijdje geleden gebeld door roniko bv callcenter medewerker. Als opmerking of ik een gratis puzzelboekje zou willen ontvangen. Ik stemde erin. Kreeg geen gratis puzzelboekje na een maandje van het gesprek een puzzelboekje met een factuur van 75.30.

Wel weet ik als je een proefnummers aanvraagt dat je het binnen 14 dagen stop moet zeggen Maar in dat geval kon het niet een natuurlijk heb ik meerdere malen contact met ze opgenomen.

Hoop zo snel mogelijk geholpen te worden..

Mijn geld terug, geen brieven willen ontvangen, telefoontje en uit het bestand!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Calatus B.V.

1 week geleden - Geachte mevrouw Asfad, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 07 september 2017 om 09:09 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Asfad,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Salima Asfad