Klacht: Abonnement niet om gevraagd!!

op 07 augustus 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Ik ben een tijdje geleden gebeld door roniko bv callcenter medewerker. Als opmerking of ik een gratis puzzelboekje zou willen ontvangen. Ik stemde erin. Kreeg geen gratis puzzelboekje na een maandje van het gesprek een puzzelboekje met een factuur van 75.30.

Wel weet ik als je een proefnummers aanvraagt dat je het binnen 14 dagen stop moet zeggen Maar in dat geval kon het niet een natuurlijk heb ik meerdere malen contact met ze opgenomen.

Hoop zo snel mogelijk geholpen te worden..

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug, geen brieven willen ontvangen, telefoontje en uit het bestand!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Calatus B.V.

1 week geleden - Geachte mevrouw Asfad, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 07 september 2017 om 09:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Asfad,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Salima Asfad