Klacht: Abonnement na 3 maanden opzegging nog steeds doorbetalen.

op 21 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu al 3 maanden overgestapt naar KPN. Voorheen altijd SUPER tevreden over Ziggo maar nu schuiven ze een gereedmeldings probleem in mijn portemonnee. Ik ben afgelopen 3 maanden meer dan 6 uur aan het heen een weer bellen met Ziggo en KPN. Ik krijg telkens te horen dat het geregeld is maar ik heb nu mijn 3de factuur van Ziggo ontvangen!!!Gaat lekker zo!

Gewenste Oplossing:

ZIggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariekekrijnen@hotmail.nl