Klacht: abonnement met telefoon maar geen G4

op 02 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb een abonnement met telefoon afgesloten bij tele2. de telefoon heb ik meteen gekregen (23 maart)maar de simkaart ging pas op 27 april in. Toen ik op 27 april de simkaart wilde activeren deed alleen het bellen en sms-en het. Niet de G4. heel lastig omdat ik juist ook een abonnement voor 4G heb afgesloten. Na een aantal dagen aan het lijntje te zijn gehouden ‘we zijn er mee bezig, het kan ieder moment zijn opgelost etc. kreeg ik te horen dat het wel 15 dagen zou duren voordat het zou zijn opgelost. Toen “heb ik gezegd dat ik het contract wilde intrekken omdat ik niet kreeg wat ik had besteld. De medewerker zei dat ik niet kon opzeggen omdat ik de telefoon al langer dan 2 weken had. Terwijl ik pas sinds drie dagen kon weten dat de 4G niet werkte. Hij kon zowieso niet opzeggen totdat de storing zou zijn verholpen….. (15 dagen). Het was gewoon pech joh, ik kan er niets aan doen, jij kunt niet weg bij tele2 en wij helpen je verder niet.

Indien 4G werkt of als ik nu het contract kan beeindigen en kosteloos alles (ook telefoon) kan terourberen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AHow