Klacht: abonnement is al een tijd opgezegd, toch blijf ik rekeningen krijgen.

op 17 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Op zaterdag 2 april 2016 gevraagd in een basic-fit punt om mijn abonnement STOP te zetten (Mijn laatste bezoek was 1/10/2015) (Vooraf had ik ook al gebeld om alles te stoppen en toen besloot ik naar een basic fit-punt te gaan.) Nu blijven de rekeningen nog steeds komen. Echt hatelijk!

Ik wil met rust gelaten worden door Basic fit en wens geen rekeningen meer te krijgen enz. Ik heb alles laten STOP zetten in april. Ik betaal niets meer

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 augustus 2016 om 07:28 geantwoord

Beste Leen,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben jouw opzegging ontvangen op 14-4-2016. Wij hanteren 1 kalendermaand opzegtermijn. Hierdoor is jouw lidmaatschap stop gezet per 1-6-2016.

Er staat momenteel een bedrag open van €51,48. Dit kan jij overmaken naar BE77 7310 2853 4442 onder vermelding van je lidnummer 051011222.

Als jij schriftelijk kan aantonen dat jij eerder je lidmaatschap hebt opgezegd dan kan ik eventueel het bedrag aanpassen.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door lele2986