Klacht: Abonnement is afgelopen maar ik betaal nog steeds veel

op 20 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn red business abonnement is afgelopen op 30 juni jl. Desondanks betaal ik nog het volle bedrag terwijl de bijgeleverde iPhone in 2 jaar is afbetaald. Ik wil naar een Sim only abonnement omdat ik als zzp-er geen nieuw toestel wil en ook geen langdurig abonnement meer wil afsluiten; maar dat heeft Vodafone niet. Dus ik wil opzeggende naar Youfone gaan. Nu blijkt dat ik pas medio oktober weg kan bij Vodafone en tot die tijd €40 per maand te veel moet blijven betalen!!!

Gewenste Oplossing:

Graag per 15 juli overstappen naar Youfone, en abonnement en kosten bij Vodafone beëindigen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hdu