Klacht: Abonnement gedeactiveerd

op 29 maart 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb een zakelijk mobiel abonnement van Tele2 sinds augustus 2011, nu hebben ze me mobiel nummer gedeactiveerd want er is een factuur van €37,81 niet betaald zo zeggen Tele2 echter zie ik dat ik 8 facturen heb betaald vanaf augustus, en het factuurnummer waarover Tele2 praat ken ik niet, nu heb ik aangegeven mij een kopie te sturen en dat ik het bedrag betaal en het dan later verder wel uit zoek.
Maar het is te laat zegt Tele2 me zakelijk nummer is definitief uit de lucht.. Voor een bedrag van €37,81? En nota bene een zakelijke klant.. Wat dit voor mij betekend is omzet verlies iedere dag dat ik ben afgesloten, al me visite kaartjes briefpapier etc met me nummer erop kan de prullebak in.

Ik sta echt versteld van deze gang van zaken, om een bedrag van 37,81 ik betaal altijd keurig mijn rekeningen, waarom is dit niet aangegeven van tevoren mogen ze zomaar afsluiten zonder daarover te berichten? Ik ben met tele2 hierover aan het mailen maar ze reageren traag en niet concreet, ik wil weten waar ik aan toe ben, dan kan ik andere stappen ondernemen.

Me nummer MOET terug, dat ten eerste, en als me nummer niet terug te halen valt dan wil ik natuurlijk per direct van het abonoment af zodat ik aangesloten kan worden bij een andere provider.

Alle klachten die gemeld zijn door XxJanexX