Klacht: Abonnement afzeggen en geld retour.

op 09 juli 2012 over Mofunia in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt sinds 19 april elke week € 4,50 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb nooit om een mobiele dienst gevraagd, nooit iets ontvangen, ik moet alleen betalen. Ik heb de dienst inmiddels opgezegd, maar ik verwacht al het geld teruggestort te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil al het abonnementsgeld retour ontvangen. Dat is vanaf 19 april to vandaag, 9 juli 2012.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mofunia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mofunia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mofunia

Heeft op 10 juli 2012 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant doorverwezen naar de Mofunia helpdesk om het probleem van de klant in behandeling op te nemen.

Contact gehad met de klant en het probleem naar tevredenheid opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Mofunia beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mariavanderlinden